Home » » Ziemniaki jak z ogniska

Ziemniaki jak z ogniska

Written By Mefisto on piątek, 15 lutego 2013 | 20:47

Zapewniam Was, że jest to możliwe...


Czasami tak jest, że:

- nie mamy czasu rozpalić ognicha
- Zima jest akurat
- w domu jakby nie wypada
- podpałki brak
- albo lenia mamy

Wtedy trza improwizować (trudne słowo)

A jak iprowizować zgodnie z planem i sztywno ustalonymi zasadami podaj niżej :D

1. Obieramy kartofle, zienniaki lub pyry
2. Obtaczamy je w monce lub mące (w woreczkach najwygodniej)
3. Wkładamy je do piekarnika rozgrzanego na fulla (około 30 min) - tak piekielnie w sensie


5. No i jemy

PS

Celowo pomijam 4 punkt - to kolokwialny międzyczas :)

PS 2

Topolku dzieki za przepis :)
SHARE

About Mefisto

7 komentarze :

  1. Spróbujemy, zobaczymy, na ognisko jakoś na razie szans nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie obierałam ziemniaków, wyszorowałam tylko porządnie i z tą cienką skórką zjedliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmmmmmm...


      muszEM spróbować zatem tej wersji :)

      Usuń
  3. cała przyjemność po mojej stronie..nie zapomnij o moich 10%..:DDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cała to po mojej jest akurat :D


      PS

      sie rozliczymy w litraŻu akurat :D

      Usuń
  4. świetnie, na prawdę świetnie piszesz i bajecznie gotujesz (pieczesz - w tym wypadku). mam nadzieję, że nie wcięło Cię lato i jesień i że powrócisz jeszcze w listopadzie tego roku! ;D

    OdpowiedzUsuń