Karmelowe igloo

Written By Mefisto on sobota, 30 czerwca 2012 | 05:15

Jezuuuuu (ja to powiedziałem ??????) jak gorąco...

Na takie przypadki warto zrobić sobie IGLOO :)


Całość deseru bazuje na mascarpone z zestem z limonki i pomarańczy


Na spód dajemy pokruszone ciastka z rozpuszczonym masłem. Potem mascarpone, maliny, mascarpone i mięta dla ozdoby :)

Jedyne co trzeba zrobić to karmel, który nakładamy na naoliwioną michę


No dobra - My tutaj gadu gadu a naleśniki trza smażyć

SMACZNEGO :)
SHARE

About Mefisto

9 komentarze :

  1. No piękne to!!!! A przepisik????:) Ja chcę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waściwie to wszystko jest pokazane fotkami, jedyne czego nie widać to odrobina cukru pudru w serku :)

      Usuń
  2. Znaczy się Ty to zrobiłeś? Tak na szybciora? Bo wiesz co, jak tak, to w poniedziałek do mnie na dywanik i spowiedź... krok po kroku... Dziecko ma urodziny w przyszłości, trzeba czymś gości zaskoczyć, nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko w robocie Madziu opowiem :) Tylko, żeby szef nie widział czym sie zajmujemy ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuje Olu :D

      Dzisiaj też coś postaram się umiescić - zgodnego z "duchem" tego bloga :)

      Usuń
  4. kurka ale jak, do miski zapakowałeś te wszystkie składniki po kolei i potem miska do góry nogami i do lodówki czy jak? i mascarpone się potem kupy trzymał? i z miski wylazło? czy wszyscy to pojęli tylko ja nie? :D:D

    OdpowiedzUsuń