Piekące truskawki na zimno + arbuz z serami

Written By Mefisto on poniedziałek, 21 maja 2012 | 08:16

No dzisiaj coś naprawdę łatwego. Tak łatwego, ze szkoda byłoby umieszczać tych propozycji w osobnych tematach. Cecha wspólną poza rewelacyjnym smakiem jest możliwość schłodzenia i podania ich jako orzeźwiających przegryzko-deserów.

Pieprzone truskawki na początek. Tutaj poza słodkim meritum sprawy, potrzebujemy jedynie octu balsamicznego (najlepiej zredukowanego) i mielonego pieprzu.
Całość wygląda tak i smakuje przepysznie :)


Proste c'nie ? Niemalże tak proste jak zabranie lizaka dziecku ;)

Następna propozycja jest również prosta w wykonaniu i daje spore zadowolenie naszym kubkom smakowym. Tym razem łączymy arbuza, mozzarelle, ser pleśniowy i świeżą mięte.


Zaproponowane połączenia na pierwszy „rzut oka” wydaje się dziwne ale zapewniam , ze testowane niejednokrotnie z tym samym jak się domyślacie efektem :D

Koniecznie spróbujcie :)

SHARE

About Mefisto

4 komentarze :

  1. Połączenia znam i są wyśmienite. Arbuza wolę mimo wszystko łączyć ze słoną fetą.

    ps. czy byłaby możliwość zainstalowania na blogu gadżetu obserwatorzy? Łatwiej byłoby później tu powrócić

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Panno Malwinno dodałem. Mam nadzieję, że o to chodziło :) Cały czas się uczę i jeśli coś będzie nie tak - proszę o sygnał :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenia smaków, które kompletnie nigdy nie wpadłyby mi do głowy. Słabo toleruję zwykłą pizzę z ananasem, ale te truskawki brzmią... niezmiernie fascynująco :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W życiu o tym nie słyszałam ani tym bardziej nie próbowałam! Ale brzmi genialnie, idealne na przystawkę czy przegryzkę - zapisałam w zakładkach.

    Pozdrawiam,
    Mrs.S.

    OdpowiedzUsuń