Home » » Krewetki sezamowe

Krewetki sezamowe

Written By Mefisto on niedziela, 3 czerwca 2012 | 04:16

Jednak się nie udało spokojnie przejść nieopodal biura szefostwa. Nie dość, że go obudziłem to jeszcze dostałem kolejne zadanie. Skusić kulinarnie 500 dusz w ciągu doby :)

Na początku pomyślałem, że to nie jest możliwe, ale po przeczytaniu kilku piekielnych ksiąg, uznałem zadanie za możliwe do realizacji.

Wertując kolejne strony natknąłem (a może natchnąłem ) się na przepis opisujący krewetki grillowane z liśćmi laurowymi. Ale mając na uwadze, że owoce morza mają naturalną skłonność do owoców cytrusowych,  niemalże taką samą jak moi kumple do 16-letnich tajek, postanowiłem zastąpić laurowego liścia (gdzieniegdzie - jest takie słowo w ogóle ?) jego podobnie wyglądającym kuzynem ……. Liściem kafiru


A przygotowanie tego specjału jest jak zwykle banalne. Wystarczy wrzucić łobuziaki do białka i sezamu najpierw :)


Dostałem tez zadanie poboczne, gdyż szef zapatrzył się na reklamę PZU, w której pokazują  nową „twarz” swojej organizacji.
- ja chcę tak samo – wymyśl  COŚ !
Tak na szybko wpadłem na pomysł nowej piekielnej liczby, którą od dzisiaj będzie 777, spytacie dlaczego ? to proste…

NOWSZY
SZYBSZY
LEPSZY

Tak więc od dzisiaj będzie jeszcze piekielniej...

SHARE

About Mefisto

2 komentarze :